Ankieta - zajęcia - pracownia fizyki ZSTiE

Idź do spisu treści

Menu główne:

Ankieta - zajęcia

Nauczyciele > E. Bury

ANKIETA


Proszę uczniów o cykliczne wypełnianie ankiety związanej z przebiegiem zajęć szkolnych z fizyki. Pozwoli to na ewentualną modyfikację ich treści, sposobu prawadzenia, warsztatu pracy. W ankiecie należy podać informację jakiego działu lub lekcji fizyki dotyczy, oraz wybrać symbol swojej klasy. Podanie adresu e-mail nadawcy jest dobrowolne, znacznie ułatwi ewentual odpowiedz.



1B
1C
1T
2A
2B
3I
3T
3X
3V


obawiam się oceny niedostatecznej, niczego z zajęć nie rozumiem
niczego się nie obawiam, zajęcia to strata czasu,
niczego się nie obawiam,jestem ciekaw czego będą dotyczyły zajęcia,
wiem, że zdobyta wiedza przyda się na maturze.

są dla mnie nieczytelne i niezrozumiałe,
zostały przedstawione w czytelny sposób ale mnie nie interesują,
zrozumiałem i mnie zainteresowały,
będę samodzielnie szukał dodatkowych informacji.

nic nie zapamiętuję, nic nie rozumiem,
zapamiętuję tylko fragmenty, części nie rozumiem
zrozumiałem i zapamiętałem całość,
będę samodzielnie poszerzał uzyskaną wiedzę.

 brak koncentracji na lekcji,
 brak zrozumienia poprzedniej lekcji,
 niecztelne rysunki na tablicy,
 słabszy kolega w ławce.

 symulacje komputerowe,
 kolorowe rysunki na tablicy,
 obecność lepszego kolegi w ławce,
 syntetyczny komentarz nauczyciela

nie rozwiązuję zadań, nie wiem jak to robić,
oczekuję podpowiedzi ze strony nauczyciela,
korzystam z pomocy kolegi z ławki,
rozwiązuję zadania samodzielnie

rozpraszają mnie, nic z nich nie rozumiem,
podobają mi się, nic z nich nie rozumiem,
rozumiem ich przeieg, ułatwiają zapamiętanie,
będę sam szukał dodatkowych symulacji do tematu lekcji.

zmęczenie, nic nie zrozumiałem,
zrozumiałem jej treść lecz zagadnienie mnie nie interesuje,
zainteresowałem się poruszanym tematem,
będę samodzielnie szukał informacji rozszerzających informacje z lekcji.

utrudniają zdobywanie wiedzy,
nie mają wpływu na moje wyniki,
ułatwiają zdobywanie wiedzy,
inspirują mnie do samodzielnej pracy.
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego